30. august 2016

To triks: Få drømme-kroppen!

Hei tirsdag

Erik og jeg er opptatt av at jeg skal ha drømme-kroppen min i forhold til at det er den kroppen han drømmer om at jeg skal ha fordi vi elsker hverandre så høyt. Og jeg er sikkert ikke alene om å ønske å ha drømme-kroppen?

Derfor skal jeg dele noen hemmeligheter med bloggen om hvordan vi i "Team Erés" samarbeider i forhold til dette. For det første er det viktigste stikkordet samarbeid.

For det første: Erik har gjort alt for og hjelpe meg. Det er viktig med støtte i forhold til det at man føler at man er to om noe. For eksempel er han veldig flink til å ta med på nesten hver tur han må på i jobbsammenheng til USA med seg til meg “Fat2Day-Slim2Morrow”-piller som gjør at man går ned nesten 1 kg i løpet av en natt. Det kan jeg anbefale. Hvis man tar det mange dager på rad kan synet i blant forsvinne litt men det kommer raskt tilbake til normalen igjen etter ikke mange dagene.

Mitt tips til alle er at man ikke må gi opp i forhold til det å være “spennende” og sexy for mannen sin (og seg selv) bare fordi man går opp i vekt. Det er viktig å være motivert og selv om man er syk eller har lavt stoffskifte eller er gravid eller er overvektig eller ammer, så er det ikke nødvendig å gå rundt med en metthetsfølelse av metthet hele dagen, noe man fort kan unngå hvis man bare spiser veldig lite.

Jeg har to hemmelige “triks” og det ene er:
1.     Å drikke minst en til to til tre liter vann før hvert måltid. Gjerne med en skive sitronskive



(Man kan bruke sånn sitronsaft som er på en flaske som ser litt ut som en sitron. Den selges nesten overalt og den er kjempepraktisk bare skru av den grønne korken og press litt på sitronen, så kommer det noen dråpe. Kjempe-enkelt. Bare ikke klem for hardt! Det skjedde meg en gang at jeg gjorde og da kan dere jo nesten tenke dere selv hvordan det gikk?)

Det andre “trikset” mitt er:
1.   ikke spise etter kl. 16. Da er man litt slapp på kvelden og sovner som en sten 


På bildet er klokken 18:00, men den skulle vært 16:00, ikke 18:00!

Det hemmeligste “trikset” mitt er:
1.     Lillefinger-trikset. Aldri spis noe som er større enn lillefingeren din. Når folk spør hvordan jeg går ned i vekt så sier: “Jeg spiser hva jeg vil” Og det er sant, bare ikke mer enn en lillefingerporsjon.





Ha en super kveld alle sammen. Jeg gleder meg litt til å våkne i morgen og spise igjen.

Gleder dere dere også til dere kan spise igjen i morgen?

23 kommentarer:

  1. Hei Therės<3
    Er allerede blitt så glad i bloggen din. Jeg lærer så mye fra deg. Ta meg f.eks som er ganske kjukk. Jeg visste ikke f.eks at jeg bare skal spise så mye som en lillefinger men nå vet jeg det.
    Men en ting tengte jeg på; Ser jo at erik er veldig pen og slank fin mann han og. Spiser han kanskje to fingere siden han er mann og sånn. Jeg lurer fordi jeg dater en tykk man som sier at så lenge jeg er feit blir han også feit. Og så tengte jeg på at hvordan ser du på når erik spiser middag når han er så mye på jobben sin. Og så tengte jeg på at du har skikkelig fint anntrekk. Og så er det det ikke så lett for meg som får deg å drikke sitron vann for jeg er skikkelig allergisk for sitron.Da kan jeg dø.

    SvarSlett
  2. Hei Therese ;-)
    Han Erik er en sikkelig heldig mann som har deg som kone... Tror ingen er som deg. He he

    Lykke til. Gleder meg til å se dere på tv asså

    SvarSlett
  3. Hei, unnskyld, men du vet at man kan forgifte kroppen med for mye vann? Si du spiser 3 ganger per dag, og drikker 3 liter per gang. Da er du oppe i 9 liter og da klarer ikke kroppen holde på viktige salter/mineraler. Dette er ikke ment for å være slem, men som en hjelp siden det er direkte farlig, og kanskje ikke alle vet det.

    SvarSlett
  4. Jeg bare digger såååå mye og lese om dette altså for det er jo så vanskelig og slanke seg ordentlig men nå skal jeg også klare det tenker jeg. Å jeg gleder meg så mye til du og Erik kan reise på kjærlighets ferie jeg tror det kan bli så fint i forhold til forholdet deres og sånt.

    SvarSlett
  5. Kjære Therés❤️❤️Jeg elsker deg og Erik og alt interør som jør alt du er i og deler med alle som du får sagt om viktie ting i dagens samfunn!!!! Har du en katt? For jeg suns at det er vikti med dyr også!!!

    SvarSlett
  6. Kuul blogg! Det er en ting jeg lurer på i forhold til din mann, er du sikker på at du er den eneste han har et forhold til?

    SvarSlett
  7. Hei du, jeg ville bare si at jeg tror det kan være farlig for fosteret i magen å spise veldig lite hvis man er gravid.. Tenkte det er viktig at alle som er gravide vet det, for babyen kan jo bli født for tidlig eller få store skader hvis mammaen ikke spiser nok mat, så babyen får næring til å vokse som den skal :) Lykke til med blogg! Det viktigste er at man tar godt vare på seg selv, både kroppen, tankene og følelsene!

    SvarSlett
  8. Jeg har prøvd det lillefingertrikset ditt, men legger fortsatt på meg. Hva gjør jeg feil? Ta f eks pommes frites - jeg spiste en stor porsjon i går og ble stappmett, men jeg var kjempenøye med å passe på at ingen av bitene var større enn lillefingeren min!

    SvarSlett
  9. Jeg lurer på en ting. Bruker du en skive sitron uansett om det er 1 liter vann eller 2 eller 3? Eller pleier du å ta 2 skiver hvis det er 2 liter og 3 skiver hvis det er 3 liter?

    SvarSlett
  10. Jeg tror det er veldig viktig å avbalansere forholdet mellom antallet sitronskiver og liter vann, ja ;-)

    SvarSlett
  11. Altså, nå fikk jeg meg en skikkeliog god latter. Hvis målet ditt med denne bloggen er å være ironisk så har du klart det. Håper det kommer flere sånne "ikke henge på greip" innlegg!! #dagens

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  14. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  15. Hehe... helt fantastisk :D :D

    SvarSlett
  16. Hahaha c",) gleder meg til flere innlegg:D

    SvarSlett
  17. Kan man begynne med en annen finger hvis man vil begynne med dette nye litt forsiktig i begynnelsen?

    SvarSlett
  18. Ååååh... Så mange fantastiske tips! Jeg bare elesker bloggen din! Helt klart min favis!



    SvarSlett
  19. Omg I Finally Got Helped  !! I'm so excited right now, I just have to share my testimony on this Forum.. The feeling of being loved takes away so much burden from our shoulders. I had all this but I made a big mistake when I cheated on my wife with another woman  and my wife left me for over 4 months after she found out..  I was lonely, sad and devastated. Luckily I was directed to a very powerful spell caster Dr Emu who helped me cast a spell of reconciliation on our Relationship and he brought back my wife and now she loves me far more than ever.. I'm so happy with life now. Thank you so much Dr Emu, kindly Contact  Dr Emu Today and get any kind of help you want.. Via Email emutemple@gmail.com or Call/WhatsApp +2347012841542

    SvarSlett
  20. Jeg vil si til verden for å feire dette flotte vitnesbyrdet med meg, jeg tror aldri jeg noen gang kan få min ekskjæreste tilbake en dag. Min historie og takksigelse går til Dr, Kellymanson Da kjæresten min forlot meg, trodde jeg aldri at jeg ville være i stand til å få ham tilbake etter alt han har utsatt meg for, men jeg er så glad at etter innblandingen fra Dr. KellyManson var jeg i stand til å få kjæresten min tilbake etter 24 timer, og jeg er stolt av å si at den som noen gang trenger hjelp til å få tilbake sin elsker eller åndelige gjerninger, bør kontakte Dr. Kellymanson på e-posten hans: { Kellymanson520@gmail.com } dette er grunnen til at jeg også ønsker å la alle som trenger hjelp der ute også søke hjelp fra ham slik at han kan hjelpe deg også. send ham e-post via: { kellymanson520@gmail.com } eller WHATSAPP hans Hotline: +2348162103711

    SvarSlett
  21. Jeg deler dette vitnesbyrdet til partnere som lider i forholdet sitt fordi det finnes en varig løsning.

    Mannen min forlot meg og våre 2 barn for en annen kvinne i 3 år. Jeg prøvde å være sterk bare for barna mine, men jeg kunne ikke kontrollere smertene som plager hjertet mitt. Jeg ble såret og forvirret. Jeg trengte hjelp, så jeg forsket litt på internett og kom over et nettsted der jeg så at Dr. DAWN ACUNA, en trollformler, kan hjelpe å få elskere tilbake. Jeg tok kontakt med henne og hun ba en spesiell bønn og trollformler for meg. Til mine overraskelser kom mannen min hjem etter 3 dager. Det var slik vi ble gjenforent igjen og det var mye kjærlighet, glede og fred i familien.

    Du kan også kontakte Dr. DAWN ACUNA for rask løsning.
    1) Hvis du vil gjenforenes med kjæresten din.
    2) Hvis du trenger fred/ glede/ lykke i ekteskapet ditt.
    3) Hvis du ønsker å behandle infertilitet.
    4) Hvis du ønsker å kurere noen form for sykdom, kreft/hiv/blokkrør/etc.
    5) Hvis du ønsker å tiltrekke deg noen inn i livet ditt.
    Whatsapp: +2348032246310
    E-post: dawnacuna314@gmail.com

    SvarSlett
  22. Takk Dr Ogundele! Mannen min ønsket skilsmisse fordi han møtte en annen kvinne, jeg fant ut om en stor trollformler. Etter arbeidet til Dr Ogundele kansellerte mannen min prosessen angående skilsmissen. Og kom hjem etter 24 timer og vi er nå lykkelige sammen. Jeg fortalte Dr Ogundele at jeg vil dele hans gode arbeid, det er derfor jeg deler dette her for at folk skal vite om denne flotte og ærlige mannen, hvis du har problemer med forholdet eller ekteskapet eller andre problemer, kan du skrive til ham på WhatsApp og Viber Chat: +27638836445. Mitt eget navn er Sabina.

    SvarSlett