16. august 2016

Tirsdags date med min Erik

Hallo alle sammen <3

Idag har det som dere vet vært tirsdag og det betyr at Erik og jeg har hatt vår ukentlige tirsdags lunsj date.

Idag avtalte Erik og jeg at vi møtes på aker brygge som ligger ved havnekanten i Oslo. Der finnes det mange restauranter og mange gode muligheter i forhold til matmuligheter og det å få et godt måltid.Jeg var der i god tid sånn at jeg hadde tid i forkant i forhold til å kikke en del på butikker og shopping-mulighetene som man også kan finne på aker brygge. Dessverre ble daten vår litt kort da Erik ringte og fortalte at han desverre ikke kunne komme fordi det hadde dukket opp et møte i forhold til en viktig forretnings-partner. Det er slikt som skjer og det er viktig og være fleksibel i forhold til slike ting når man er et team slik som Erik og jeg. Som plaster på såret sa Erik til meg at jeg kunne kjøpe meg hva som helst.  Han elsker meg virkelig. Når vi snakket på telefonen mistet vi kontakten fordi han var på vei inn i en tunnel så jeg hørte ikke helt det siste som han sa men jeg er ganske sikker på at det han sa var at han elsket meg. Så siden Erik hadde sagt jeg kunne kjøpe meg hva som helst så kjøpte jeg en hvit veske fra designeren Michael Kors før jeg unnet meg et glass deilig cava som jeg nøt ved bryggen på Aker brygge. Som dere kanskje forstår så er det eneste jeg elsker (nesten) like høyt som min Erik så er det vesker og cava. ;-)

Etterpå dro jeg hjem igjen glad og lett til sinns og tenkte på hva jeg skulle skrive i forhold til å lage dette blogg-innlegget. Alt i alt en drømme-tirsdag ;-)

Det er viktig med slike faste oaser i den travle hverdagen i forhold til å bruke tid på hverandre og til å møte hverandre og holde gløden i forholdet glødende. Jeg vil anbefale alle å gjøre som Erik og jeg. Selv om Erik og jeg var for travle i forhold til å møte hverandre akkurat denne uken så er Erik og jeg  et team og elsker hverandre uendelig høyt.

2 kommentarer:

  1. Jeg tror ikke Erik elsker deg mer, Therés. Men så lenge han kjøper vesker må du holde på ham med dine klamme kalde hender. Hvordan skal du få ham til å gifte seg med deg? Tenk hvor mye gøy du kan få det for alle festivaltoalettservicepengene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Five weeks ago my boyfriend broke up with me. It all started when i went to summer camp i was trying to contact him but it was not going through. So when I came back from camp I saw him with a young lady kissing in his bed room, I was frustrated and it gave me a sleepless night. I thought he will come back to apologies but he didn't come for almost three week i was really hurt but i thank Dr.Azuka for all he did i met Dr.Azuka during my search at the internet i decided to contact him on his email dr.azukasolutionhome@gmail.com he brought my boyfriend back to me just within 48 hours i am really happy. What’s app contact : +44 7520 636249‬

      Slett