26. august 2016

Derfor elsker jeg Erik

Hallo fredagen

Jeg ville bare dele med dere noen tanker jeg har i forhold til mannen i mitt liv. Nemlig Erik. For de fleste av dere er han kanskje bare finansmannen Erik Andersen som vel ikke trenger noen øverig introduksjon, men for meg er han så uendelig mye mer.



Vi er et team og utfyller hverandre perfekt. Han tar seg av det meste i forhold til arbeid og det finansielle og jeg tar meg mer av det estetiske og blir sånn sett et ansikt utad. Vi kaller oss faktisk av og til for "Team Erés" som er en blanding av navnene våre Erik og Therés. Vi elsker hverandre uendelig høyt og hver dag må jeg klype meg i armene og si til meg selv at Therés du er så utrolig heldig som har ERik i ditt liv.

erik er en mann som alltid er der for meg når jeg trenger han. selv om han jobber fryktelig mye og ikke alltid har tid til og ta telefonen når jeg ringer eller spise middag med meg og han av og til er for sliten etter en lang og hard arbeidsdag til å finne på noe koselig så vet jeg at han bare gjør det fordi han jobber med viktigere ting og at jeg kan alltid stole på at han har tid til meg. Erik elsker meg og det vet jeg, for han sa det senest i går eller i for i gårs.

Elsker deg pusen min. Gleder meg til du kommer hjem.




<3-elig hilsen pusen din

23 kommentarer:

  1. Skal helt klart følge bloggen din. Virker som du har masse spennende å fortelle, kanskje særlig fra det misunnelsesverdige spennende livet som Finansfrue. Selv er jeg Majorfrue. Helt på ordentlig. Og jeg er også veldig glad i hvitt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for de varme ordene! Jeg elsker også hvitt. Hvitt er på mange måter den mest utrykksfulle av alle farger.

      Slett
    2. Five weeks ago my boyfriend broke up with me. It all started when i went to summer camp i was trying to contact him but it was not going through. So when I came back from camp I saw him with a young lady kissing in his bed room, I was frustrated and it gave me a sleepless night. I thought he will come back to apologies but he didn't come for almost three week i was really hurt but i thank Dr.Azuka for all he did i met Dr.Azuka during my search at the internet i decided to contact him on his email dr.azukasolutionhome@gmail.com he brought my boyfriend back to me just within 48 hours i am really happy. What’s app contact : +44 7520 636249‬

      Slett
    3. Five weeks ago my boyfriend broke up with me. It all started when i went to summer camp i was trying to contact him but it was not going through. So when I came back from camp I saw him with a young lady kissing in his bed room, I was frustrated and it gave me a sleepless night. I thought he will come back to apologies but he didn't come for almost three week i was really hurt but i thank Dr.Azuka for all he did i met Dr.Azuka during my search at the internet i decided to contact him on his email dr.azukasolutionhome@gmail.com he brought my boyfriend back to me just within 48 hours i am really happy. What’s app contact : +44 7520 636249‬

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
    Svar
    1. Alle menn har vel lommer .. ?

      Slett
    2. Er du sikker på at du har søkt riktig? Jeg vet ikke noe om denne lomme-erik men min erik trenger nok ingen øverig introduksjon i forhold til at han er kjent gjennom medier som finansmannen Erik andersen. Kanskje du kjenner ham bedre under andre navn han er kjent som under i forhold til medier, for eksempel Skrap-Andersen, stillasutleie.no-andersen eller Festivaltoalettservice-Andersen?

      Slett
    3. Uff Lars Erik. Bomma litt med den kommentaren der vel? Ser du har slettet den, men utifra hva de andre har svart deg, så skjønner jeg hva du prøvde å lage en vits ut av. Følte du at du var veldig morsom?

      Slett
  3. Ler meg ihjel i forhold til denne bloggen, asså!

    SvarSlett
  4. Hei Therés! Synes du høres litt suicidal ut, og ikke minst veldig ensom. Men kald cash og Valium kan være god trøst. Elsker bloggen din og vil gjerne ha mer!

    SvarSlett
  5. Gud, så inspirerende du og Erik er! Dere er virkelig et team. Nå ble jeg virkelig inspirert. Jeg skal jammen ringe til mannen min og spørre sekretæren om ikke hun kan ordne en slik ukentlig date for oss også. Altså, vi er jo sjelevenner så vi behøver jo egentlig ikke å treffes så ofte, vi VET bare hva den andre tenker... Det er helt magisk, er du ikke enig? God søndag til deg, og Erik, når du ser ham!

    SvarSlett
  6. Hei, Therés. Takk for en veldig inspirerende blogg. Jeg har lest innleggene dine og du virker som en veldig fin person. Men jeg lurer på en ting som har blitt veldig viktig i livet mitt. For min kusine mener at hun er homofil og jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal tenke om det. Hva ville du gjort?

    SvarSlett
  7. Kjære Therés. Endelig en blogg som subtilt (ok, ikke så subtilt) summerer opp alle de latterverdige sidene ved bloggene til Fotballfrue/Caroline Berg Eriksen, Villa von Krogh, Villa Paprika mm. Summen av alt. Fantastisk. Har ventet på dette. Ps. dersom 'Team Erés' får barn - blir det businessbarnehage på poden?

    SvarSlett
  8. Så deilig å lese om Ekte skjærlighet! Tror dere utfyller hverandre godt, du og Erik! Og endelig en blogg som løfter dagen for oss uten mann og finanser. Takk for dine gledesdrypp i hverdagen! Lykke til!

    SvarSlett
  9. Så deilig å lese om Ekte skjærlighet! Tror dere utfyller hverandre godt, du og Erik! Og endelig en blogg som løfter dagen for oss uten mann og finanser. Takk for dine gledesdrypp i hverdagen! Lykke til!

    SvarSlett
  10. Elsker at dere har funnet et ship-navn som understreker at dere et et TEAM. Jeg føler på meg at dere har et ungt forhold som kommer til å vare veldig lenge i forhold til kjærlighet og ekte følelser.

    SvarSlett
  11. Hei Therés
    En fantastisk blogg! Du gir meg mot til å starte min egen blogg. Mannen min er sjømann, så gloggen vil nok hete "sjoemannsbrud". Mannen min er ekte trønder med bart, så det skal ikke stå på spennende opplevelser. Jeg synes alle farger har livets rett, så jeg har vanskelig for bestemme meg for en favoritt. Tove-Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tove-Mette. Anbefaler at du googler ordet sjømannsbrud før du starter "gloggen" din

      Slett
    2. Å Herregud!!! Takk for opplysningen. Tove-Mette

      Slett
  12. Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
    1 ELSKER STAV
    2 VINN TILBAKE EX
    3 KVINNEFRUKT
    4 STAVEKOMMONSJON
    5 BESKYTTELSE
    STAV 6 STAV FORRETNING
    7 STAV GOD JOBB
    8 LOTTERI STAV og STAV SAK

    SvarSlett
  13. Jeg vil si til verden for å feire dette flotte vitnesbyrdet med meg, jeg tror aldri jeg noen gang kan få min ekskjæreste tilbake en dag. Min historie og takksigelse går til Dr, Kellymanson Da kjæresten min forlot meg, trodde jeg aldri at jeg ville være i stand til å få ham tilbake etter alt han har utsatt meg for, men jeg er så glad at etter innblandingen fra Dr. KellyManson var jeg i stand til å få kjæresten min tilbake etter 24 timer, og jeg er stolt av å si at den som noen gang trenger hjelp til å få tilbake sin elsker eller åndelige gjerninger, bør kontakte Dr. Kellymanson på e-posten hans: { Kellymanson520@gmail.com } dette er grunnen til at jeg også ønsker å la alle som trenger hjelp der ute også søke hjelp fra ham slik at han kan hjelpe deg også. send ham e-post via: { kellymanson520@gmail.com } eller WHATSAPP hans Hotline: +2348162103711

    SvarSlett
  14. Hei, jeg heter Nira Shalom, og jeg vil dele den gode nyheten om hvordan jeg fikk min eks-kjærlighet tilbake med verden. Jeg ble knust da kjærligheten min forlot meg for en annen jente forrige måned. Imidlertid introduserte en venn meg for Baba Wale da Wiseman, den store budbringeren. Jeg fortalte om problemet mitt til Baba Wale, og forklarte hvordan min eks-kjærlighet forlot meg og hvordan jeg trengte en jobb i et stort selskap. Han forsikret meg om at jeg hadde kommet til rett sted, hvor jeg ville få hjertens lyst uten bivirkninger. Han fortalte meg hva jeg skulle gjøre, og etter å ha fulgt instruksjonene hans, ringte min kjære meg i løpet av de neste 2 dagene og ba om unnskyldning for å ha forlatt meg før. En uke senere innkalte ønsket firma meg til intervju for stillingen som veileder. Jeg er henrykt over å dele med verden hvordan Baba Wale hjalp meg med å oppfylle mitt hjertes ønske. Baba Wale er en spesialist på alle slags trollformler og god magi. Hvis du trenger noen form for hjelp, vennligst kontakt Baba Wale på babawalewiseman01@gmail.com Whatsapp: +2348136951551 Viber +2348136951551
    Takk meg senere!

    SvarSlett