25. august 2016

Spørsmål i forhold til interiør og ting som har med interiør og gjøre?

Hallo torsdagen


Liker du og er opptat av å ha interiør? Synes du interiør er en viktig del i forhold til hvordan det ser ut inne i for eksempel huset, leiligheten, kontoret eller hjemmet ditt?




Da er du akkurat som meg. Jeg har gjort denne lidenskapen for interiør og ting som hører interiør til til en profesjonell jobb som betyr at jeg nå kan tilby min kompetanse i forhold til interiør-design.




Ting og smak som jeg liker i forhold til min smak i interiør:

  • fargen hvit. Dette er en nydelig farge som passer i forhold til det meste.
  • gyldne ting. Ingen ting oser luksus som ting som er gyldne
  • rustikkhet. Rustikk betyr ting fra landet. Det gir en unik følelse av land.
  • engler. Engler gir ro i både sjel og sinn og kan gi en følelse av å vokte over oss for eksempel hvis man oppholder seg mye i hjemme på dagtid mens ens mann er på kontoet
  • maritimitet og maritime ting. Maritime ting betyr at de ligner på båter og har man maritime ting i interiøret sitt gir det en følelse av at huset ditt er en båt




Dere forstår kanskje litt hva jeg mener? Så trenger du en interiør-designer til å designe ditt interiør eller bare har spørsmål om ting i forhold til interiør eller bare har spørsmål i forhold til helt andre ting så ikke nøl med å ta kontakt på kontaktinfo finansfrue@gmail.com


Lev vel,

Therés

8 kommentarer:

  1. Dette er akkurat sånn jeg tenker i forhold til interiør. Det er viktig i forhold til trivsel. Jeg liker også veldig godt forskjellige farger som liksom setter farge på tilværelsen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Five weeks ago my boyfriend broke up with me. It all started when i went to summer camp i was trying to contact him but it was not going through. So when I came back from camp I saw him with a young lady kissing in his bed room, I was frustrated and it gave me a sleepless night. I thought he will come back to apologies but he didn't come for almost three week i was really hurt but i thank Dr.Azuka for all he did i met Dr.Azuka during my search at the internet i decided to contact him on his email dr.azukasolutionhome@gmail.com he brought my boyfriend back to me just within 48 hours i am really happy. What’s app contact : +44 7520 636249‬

      Slett
  2. Åh, Therés, jeg føler på meg at jeg må følge bloggen din nøye framover. Jeg må spørre, hva tenker du i forhold til puter? Er du enig i at det aldri kan bli nok puter? Og så lurer jeg på om du har tips til hvor man kjøpe slike rustikke ting som filttøfler, melkespann og lignende til å pynte med? Jeg vil jo helst unngå noe...du vet, *brukt*.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kjenner også på utfordringer knyttet til puter, så det ville være kjempe fint med et svar i forhold til det!

      Slett
  3. Ha ha ha ha ha ha! Dette må være en spøk. Det er umulig å være så virkelighsetsfjern hvis du har tilgang på nyheter.

    SvarSlett
  4. Veldig fin blogg i forhold til alt du skriver om. I forhold til interiør, er det bare gull og hvitt du driver med eller har du spesiale i andre farver også? Klemz fra Alenemor

    SvarSlett
  5. Fantastisk blogg Theres.
    Herlige interiørtips :-) :-) :-)

    SvarSlett