29. august 2016

En helg full av mange inntrykk og opplevelser

Hallo mandagen

Beklager så mye for at jeg ikke har blogget for dere i helgen. Jeg var rett og slett så sliten og full av inntrykk i forhold til alt jeg har opplevd i helgen at jeg var for sliten til å blogge.

Lørdagen min startet med en tur i oslo der jeg var innom en rekke av byens butikker og slike ting i Karl Johans gate som er Oslos største gate i forhold til handling.


Men siden Erik er i Halden i Østfold på forretninger hadde jeg for en gangs skyld ledig tid for meg selv så etter det bestemte jeg meg for å besøke en del av byen jeg har hørt så mye om og som skal være et spennende sted, nemlig et område som heter Grunerløkka. Grunerløkka har fått en stor oppsving de seneste årene og er full av spenning og nye inntrykk.


Og jeg må si at Grunerløkka viste seg fra sin flotteste side og jeg ble rett og slett imponert i forhold til hva denne skjulte skatten midt i Oslo har og by på. I gatene på Grunerløkka ligger forretningene og små butikker og kafeer på rekke og rad nesten som den ene perlen etter den andre. Her kan du for eksempel få deg en deilig kopp kaffe.


Eller en forfriskende kopp juice.


Eller titte i de små butikkene som selger kreative og spennende ting for en billig penge.



Blir man sliten av alle inntrykkene tilbyr de også solstudio som egner seg utmerket i forhold til å finne tilbake kreftene.


I forhold til mat er det også mange muligheter man har. De har mat fra alle verdens verdenshjørner her, og man kan for eksempel spise deilig indisk på indisk restaurant.

Eller kanskje man heller foretrekker Lilleasiatisk?


Alt i alt gjorde Grunerløkka et utrolig sterkt inntrykk i forhold til alle inntrykkene jeg opplevde der. Det er virkelig noe for seg selv. Jeg fikk litt vondt i hjertet mitt av å se at store internasjonale kjeder som McDonalds har kommet også helt hit på dette unike området, men etter å ha vandret rundt så skal jeg innrømme at de smakte godt med en lett salat der. Ikke si det til ERik, men jeg unnet meg en Mcflurry også. ;-)


Etter alle disse inntrykkene og opplevelsene dro jeg hjem, fullstendig utslitt i forhold til alt jeg hadde opplevd, alle menneskene jeg hadde sett. Luktene. Lydene. Innbyggerne i denne fantastiske oasen i vår egen hovedstad. Jeg håper jeg en gang får muligheten til å dra tilbake hit.


Det var litt om min helg. Hvordan har opplevelsene deres vært i forhold til helgen?¨



Klem
Therés

27 kommentarer:

  1. Veldig interessant med dine opplevelser i forhold til Grunerløkka! stå på!

    SvarSlett
  2. Kjempespennende! Men var du ikke redd i forhold til kriminalitet? Jeg har hørt så mye i forhold til Grunerløkka med at det er mye rart der...

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du synes det er kjempespennende, og takk for ditt spørsmål i forhold til kriminalitet. Så lenge man forbereder seg i forhold til å ta sine forhåndsregler er man nok trygg selv der. Jeg har trygghetsalarm i vesken min og var bare ute på dagtiden.

      Slett
  3. Fint at du i forhold til forholdene tar dine forhåndsregler når du er i byen:)

    SvarSlett
  4. Ikke for å være pirkete, altså, men det heter vel småasiatisk, ikke Lilleasiatisk?

    SvarSlett
    Svar
    1. Å det var jeg ikke klar over. Så mat fra Lilleasia er småasiatisk? Og mennesker fra Lilleasia heter småasiatere? Da læret jeg noe nytt i dag også. Takk for interessen og hjelpen mvh Therés

      Slett
  5. Var det ikke skummelt på østkanten da ? Jeg husker jeg var der eng gang tidlig på 200 tallet.. Da var det årntli skummelt...

    SvarSlett
  6. Neste gang Erik er ute og reiser burde du ta en tur til Grønland, Théres, et strøk i indre by i Oslo altså, ikke øya! Der er det temmelig rart og spesielt.

    SvarSlett
  7. det er på tide at ungdommen oppdager Grünerløkka!

    SvarSlett
  8. I forhold til kriminalitet, og i forhold til dop, hva tenker du om det?

    SvarSlett
  9. Herregud så bra. Jeg bor i Danmark og trenger litt informasjon hva som er best for oss som, vel ikke liker alt for mange slike som går rundt i gatene. Var det mangfe av dem der på Grünerløkken?

    SvarSlett
  10. Det var nok skikkelig skummelt på 200-tallet, ja. Men hvor fant du tidsmaskinen?

    SvarSlett
  11. Hvis denne totalt innholdsløse bloggen faktisk har noen følgere, er jeg virkelig bekymret....

    SvarSlett
    Svar
    1. Hva mener du i forhold til det?

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
    3. Denne bloggeren raser oppover topplisten, så noe må det jo være. Du er dum hvis du ikke forstår at dette er en humorblogg, hvor bloggeren prøver å være hysterisk morsom. Ingen som er sånn i virkeligheten vettu. Men morro er det å lese

      Slett
  12. Hvis denne totalt innholdsløse bloggen faktisk har noen følgere, er jeg virkelig bekymret....

    SvarSlett
  13. I forhold til det som handler om livet, hva setter du mest fokus på i forhold til det?

    SvarSlett
  14. My husband and I have been married for about 7 yrs now. We were happily married with two kids, a boy and a girl. 3 months ago, I started to notice some strange behavior from him and a few weeks later I found out that my husband is seeing someone. He started coming home late from work, he hardly care about me or the kids anymore, Sometimes he goes out and doesn't even come back home for about 5 to 4 days. I did all I could to rectify this problem but all to no avail. I became very worried and needed help. As I was browsing through the Internet one day, I came across a post that suggested that Dr OSOFO can help solve marital problems, restore broken relationships and so on. So, I felt I should give him a try. I contacted him and he did a spell for me. Two days later, my husband came to me and apologized for the wrongs he did and promise never to do it again. Ever since then, everything has returned back to normal. I and my family are living together happily again.. All thanks to Dr OSOFO . If you need a spell caster that can cast a spell that truly works, I suggest you contact him. He will not disappoint you. This is his E-mail: 

    osofo.48hoursolutioncenter@gmail.com

    WhatsApp +2349065749952  


    SvarSlett
  15. Omg I Finally Got Helped  !! I'm so excited right now, I just have to share my testimony on this Forum.. The feeling of being loved takes away so much burden from our shoulders. I had all this but I made a big mistake when I cheated on my wife with another woman  and my wife left me for over 4 months after she found out..  I was lonely, sad and devastated. Luckily I was directed to a very powerful spell caster Dr Emu who helped me cast a spell of reconciliation on our Relationship and he brought back my wife and now she loves me far more than ever.. I'm so happy with life now. Thank you so much Dr Emu, kindly Contact  Dr Emu Today and get any kind of help you want.. Via Email emutemple@gmail.com or Call/WhatsApp +2347012841542

    SvarSlett
  16. Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
    1 ELSKER STAV
    2 VINN TILBAKE EX
    3 KVINNEFRUKT
    4 STAVEKOMMONSJON
    5 BESKYTTELSE
    STAV 6 STAV FORRETNING
    7 STAV GOD JOBB
    8 LOTTERI STAV og STAV SAK

    SvarSlett
  17. Jeg vil si til verden for å feire dette flotte vitnesbyrdet med meg, jeg tror aldri jeg noen gang kan få min ekskjæreste tilbake en dag. Min historie og takksigelse går til Dr, Kellymanson Da kjæresten min forlot meg, trodde jeg aldri at jeg ville være i stand til å få ham tilbake etter alt han har utsatt meg for, men jeg er så glad at etter innblandingen fra Dr. KellyManson var jeg i stand til å få kjæresten min tilbake etter 24 timer, og jeg er stolt av å si at den som noen gang trenger hjelp til å få tilbake sin elsker eller åndelige gjerninger, bør kontakte Dr. Kellymanson på e-posten hans: { Kellymanson520@gmail.com } dette er grunnen til at jeg også ønsker å la alle som trenger hjelp der ute også søke hjelp fra ham slik at han kan hjelpe deg også. send ham e-post via: { kellymanson520@gmail.com } eller WHATSAPP hans Hotline: +2348162103711

    SvarSlett
  18. Jeg deler dette vitnesbyrdet til partnere som lider i forholdet sitt fordi det finnes en varig løsning.

    Mannen min forlot meg og våre 2 barn for en annen kvinne i 3 år. Jeg prøvde å være sterk bare for barna mine, men jeg kunne ikke kontrollere smertene som plager hjertet mitt. Jeg ble såret og forvirret. Jeg trengte hjelp, så jeg forsket litt på internett og kom over et nettsted der jeg så at Dr. DAWN ACUNA, en trollformler, kan hjelpe å få elskere tilbake. Jeg tok kontakt med henne og hun ba en spesiell bønn og trollformler for meg. Til mine overraskelser kom mannen min hjem etter 3 dager. Det var slik vi ble gjenforent igjen og det var mye kjærlighet, glede og fred i familien.

    Du kan også kontakte Dr. DAWN ACUNA for rask løsning.
    1) Hvis du vil gjenforenes med kjæresten din.
    2) Hvis du trenger fred/ glede/ lykke i ekteskapet ditt.
    3) Hvis du ønsker å behandle infertilitet.
    4) Hvis du ønsker å kurere noen form for sykdom, kreft/hiv/blokkrør/etc.
    5) Hvis du ønsker å tiltrekke deg noen inn i livet ditt.
    Whatsapp: +2348032246310
    E-post: dawnacuna314@gmail.com

    SvarSlett