6. september 2016

Min travle hverdag

Hallo tirsdagen

Siden sist jeg blogget med dere har jeg hatt veldig mye å gjøre i forhold til arbeid som har ventet. Når man lever ett aktivt og travelt liv er av og til det nesten vanskelig og få timene til og strekke til i forhold til å rekke alt man har på timeplanen og agendaen sin. Det er sikkert vanskelig for mange av dere og forestille seg, men noen ganger er det nesten som om dagene bare flyr forbi i en veldig, veldig rask fart.


Idag har det gått i et siden jeg våknet i dag. Da jeg våknet i dag ryddet jeg først opp i klærne til Erik på badet, i forhold til at han var ute på en sosial hendelse i går kveld og kom hjem så sent og var så trett stakkar at han bare gikk rett ut av klærne der og da og sovnet. Og i dag morges hadde han så travelt i forhold til å rekke jobb at han ikke hadde tid til å rydde etter seg. Av og til er ERiken min så rotete av seg i forhold til det å ikke rydde etter seg at jeg bare kaller ham "rotekopp". Men det er mest på tull, slik mennesker som elsker hverandre av og til sier i forhold til hverandre. ;-)

Etter det var det klesvask for alle pengene og jeg har flyttet minst to fulle ladninger fra vaskemaskinen til tørketromlen. Etter det tok jeg en runde i hele huset i forhold til å se at alt var ryddig i tilfelle noen ville komme på besøk og heldigvis var alt ryddig. Etter det har jeg ryddet skikkelig i innboksen min på mailen min og på skrivebords-bakgrunnen min på datamaskinen min. Dere kan tro det var mye rot. Etter det har jeg vært ute og luftet Paradise i forhold til at hun skulle få tisset fra seg og få litt luft. Etter det var jeg så utslitt etter en lang og innholdsrik dag at jeg nesten var usikker på om jeg hadde overskudd til overs i forhold til det å blogge. Heldigvis hadde jeg overskudd til det. Det er det flotte med å ha en travel og aktiv hverdag, i forhold til at man får mer overskudd hvis man først gjør mye fra før.


I dag ble det faktisk så hektisk i forhold til alt jeg hadde å gjøre at jeg har avlyst både og trene og alle planene jeg hadde med venner og ander bekjente i dag. Det er viktig og ta vare på seg selv i blant i forhold til at man ikke opplever utbrenthet. Nøklen til det gode liv er å holde seg aktiv og å gjøre ting man elsker og være sammen med de man elsker og som elsker en tilbake. Men nå må jeg gå for jeg synes jeg hørte telefonen vibrere isted og det kan ha vært en melding fra Erik der han for eksempel forteller meg at han elsker meg.


Vi prates igjen senere



Therés

11 kommentarer:

  1. Hærlig.�� Endelig funnet en blogg verdt å følge. Stå på.

    SvarSlett
  2. Travle dager i forhold til at tiden går fort i forhold til for få timer per dag.

    SvarSlett
  3. Travle dager i forhold til at tiden går fort i forhold til for få timer per dag.

    SvarSlett
  4. Hallo seere, jeg er nelson og er i ferd med å dele mitt vitnesbyrd her, min mor introduserte meg for Great Baba Ogbogo da hun oppdaget at jeg ikke kunne få min kone gravid etter 3 års ekteskap. Så disse brakte så mye trøbbel i ekteskapet mitt og førte til skilsmisse. Hun sa, han er veldig åndelig og kan få min kone til å vende tilbake til meg i glede og vi kan få barn sammen. Til å begynne med tvilte jeg ikke på før jeg tok kontakt med ham og deretter kastet mektige trylleformular på meg og fikk kona mi tilbake. Og nå er vi også fornøyde med flotte barn, helt fra dagen Great BaBa Ogbogo jobbet for meg og løste problemene mine. Jeg gjorde et sterkt løfte om at så lenge jeg lever, vil jeg fortsette å vitne om godheten til hans store gjerninger, og for de der ute som har forhold og ekteskapelige vansker, raskt skulle kontakte ham og bli en lykkelig vitnemål som meg. Jeg slipper kontakten hans her, e-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com, eller WhatsApp-nummeret hans. +2349020168697

    Han fikk ekskonen min tilbake til meg i glede

    Han botet meg fra en impotent mann til en virkelig mann.

    SvarSlett
  5. Jeg har mye glede og spenning i meg, jeg er torpey clare, var lykkelig med ekteskapet mitt, ikke før mannen min begynte å høre på sladder om at jeg ikke var tro mot våre ekteskapelige løfter, jeg prøvde å få ham til å forstå at de var sladder og løgner, men han mistet kjærligheten, tilliten og tilliten til oss. Så vi ble irriterende par, og deretter fylte for skilsmisse, senere ble vi skilt. år etter skilsmissen vår prøvde jeg å leve et normalt liv uten ham, men jeg kunne ikke, så jeg begynte å søke hvordan jeg kan få tilbake eksmannen min, så ble jeg henvist til, BaBa ogbogo en flott og høyst åndelig mann som kastet en elsker å stave på meg og fikk EXen min tilbake til meg. Jeg er overveldet, så jeg slipper kontakten hans her for de som har problemer med ekteskapet og ekteskap, så han kan hjelpe med gode gjerninger. E-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Eller whatsapp-nummeret hans ... +2349020168697. Ta kontakt med ham, se hvor flott og mektig han er. Hjelper også i disse sakene ...

    (1) Stopp skilsmisse.
    (2) End Barrenness.
    (3) Lykke til stave.
    (4) Ekteskapsformulering.
    (5) Bli kvitt åndelige problemer.

    SvarSlett
  6. Omg I Finally Got Helped  !! I'm so excited right now, I just have to share my testimony on this Forum.. The feeling of being loved takes away so much burden from our shoulders. I had all this but I made a big mistake when I cheated on my wife with another woman  and my wife left me for over 4 months after she found out..  I was lonely, sad and devastated. Luckily I was directed to a very powerful spell caster Dr Emu who helped me cast a spell of reconciliation on our Relationship and he brought back my wife and now she loves me far more than ever.. I'm so happy with life now. Thank you so much Dr Emu, kindly Contact  Dr Emu Today and get any kind of help you want.. Via Email emutemple@gmail.com or Call/WhatsApp +2347012841542

    SvarSlett
  7. Five weeks ago my boyfriend broke up with me. It all started when i went to summer camp i was trying to contact him but it was not going through. So when I came back from camp I saw him with a young lady kissing in his bed room, I was frustrated and it gave me a sleepless night. I thought he will come back to apologies but he didn't come for almost three week i was really hurt but i thank Dr.Azuka for all he did i met Dr.Azuka during my search at the internet i decided to contact him on his email dr.azukasolutionhome@gmail.com he brought my boyfriend back to me just within 48 hours i am really happy. What’s app contact : +44 7520 636249‬

    SvarSlett
  8. Min uendelige ros går til denne dype sjarmøren som er verdt å etterligne. Takk doktor. Hei folkens, jeg heter Donna 38, jeg bor i San Francisco Bay i California. Mitt følelsesliv tok en stor vending og ble velsignet siden jeg ble henvist til ham av en familievenn som ble søster, smertene var så uutholdelige, det gjorde meg traumatisert fordi jeg hadde urolige netter som nesten gjorde meg elendig og tom i omtrent et år før operasjonen min med Dr. Egwali som hjalp meg med å gjenopplive det jeg trodde var borte, og det var slik det hele endte. Tro meg først, jeg var også vantro på grunn av mine forskjellige møter med en rekke trollmenn og nettsteder som var på vei til å bringe den herlige mannen min tilbake til meg. Jeg har alltid vært sterk, og jeg visste også at det måtte være et pålitelig sted å hjelpe min egen vill. veldig dårlig situasjon, så fant Kathy Dr.s artikkel, han var den ideelle mannen jeg en gang mistet og elsket for meg og barna mine. finn flaks!

    Viber / WhatsApp: +2348122948392
    E-post: dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlett
  9. GODE NYHETER ER DET JEG HAR BRUKT TIL DEG ALLE.
    Jeg har nylig lest om investeringer i krypto/forex/bitcoins fra en blogg, og jeg velger å prøve å tjene mer da jeg begynte å falle i feil hender, jeg mistet € 1000, jeg stoppet og sa til meg selv at dette er falskt til vennen min juliana fortalte meg om MR, JAMES TRADING PLATFORM, jeg tok raskt kontakt med denne mannen, og dette var hvordan jeg begynte å tjene € 8.000 hver uke ved å bytte bitcoins med ham, jeg tjener mer og mer. Du kan prøve i dag via kontakt nedenfor, bitcointrade965@gmail. com

    SvarSlett
  10. Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
    1 ELSKER STAV
    2 VINN TILBAKE EX
    3 KVINNEFRUKT
    4 STAVEKOMMONSJON
    5 BESKYTTELSE
    STAV 6 STAV FORRETNING
    7 STAV GOD JOBB
    8 LOTTERI STAV og STAV SAK

    SvarSlett
  11. Jeg vil si til verden for å feire dette flotte vitnesbyrdet med meg, jeg tror aldri jeg noen gang kan få min ekskjæreste tilbake en dag. Min historie og takksigelse går til Dr, Kellymanson Da kjæresten min forlot meg, trodde jeg aldri at jeg ville være i stand til å få ham tilbake etter alt han har utsatt meg for, men jeg er så glad at etter innblandingen fra Dr. KellyManson var jeg i stand til å få kjæresten min tilbake etter 24 timer, og jeg er stolt av å si at den som noen gang trenger hjelp til å få tilbake sin elsker eller åndelige gjerninger, bør kontakte Dr. Kellymanson på e-posten hans: { Kellymanson520@gmail.com } dette er grunnen til at jeg også ønsker å la alle som trenger hjelp der ute også søke hjelp fra ham slik at han kan hjelpe deg også. send ham e-post via: { kellymanson520@gmail.com } eller WHATSAPP hans Hotline: +2348162103711

    SvarSlett