15. september 2016

Bryllups-planer for Team Erés

Hallo på en torsdag

Denne dagen i dag har jeg arbeidet hardt med å planlegge bryllupet til Team Erés som altså er erik og meg selv. I forhold til at ERik og jeg ikke er forlovet ennå tenker jeg at det er overhodet ikke noe problem. Det er mange som lever livet ut uten å være gift, og så lenge man elsker hverandre er det alt man trenger i forhold til hva man trenger.

Så bryllup og ekteskap er absolutt ikke noe jeg går og tenker på. Men det er iblandt gøy og leke seg med tankene, og se for seg hvordan ett slikt bryllup ville vært. Bare for moro skyld.

Jeg har for eksempel en drøm om at dette skal bli et virkelig drømmebryllup og noe helt for seg selv i forhold til konsept og hva slags bryllup det blir. I dag har jeg først og fremst planlagt i forhold til antrekk for Erik og meg selv. Vi syntes begge det er viktig med noe særpregent og at vi har på oss noe som virkelig representerer oss i forhold til hvem vi er.



Siden vi er et veldig sterkt team og alltid skal være det har jeg tenkt mye at for eksempel Julius Ceasar og Kleopatra kan være noe flott. Både i forhold til at draktene deres er veldig flotte og i forhold til at vi er leder-skikkelser begge to.

Kanskje noe sånt som dette?



Men aller helst tror jeg jeg vil gifte meg i noe som virkelig ligger mitt hjertet nærmest, i forhold til at det var noe av det første jeg tenkte på da Erik og jeg møttes hverandre. Erik heter nemlig det samme som prinsen i den Lille havfruen som er en film som handler om en liten havfrue og en prins som heter Erik. Derfor kaller jeg hm ofte prins Erik. Så min drøm i forhold til å virkelig få drømmebryllupet er nok å ha et konsept der jeg er havfruen Ariel og erik er prinsen Erik. Det vil også gi en spennende mulighet i forhold til at hele konseptet kan være et undervanns-konsept i bryllupet. Så de siste timene har jeg brukt i forhold til å finne inspirasjon på internett og google i forhold til havfrue-antrekk. For det er viktig at det blir et smakfullt bryllup og noe man virkelig husker i forhold til at dette er minner man har for livet. 

Kanskje noe sånt som dette?


Men dette er som sagt bare for moro skyld altså og ikke noe jeg går og tenker på. 

Men nå må jeg videre. I dag ankommer nemlig Erik og jeg øyen Gran Canaria og hotellet. Det kan du se på på tv-kanalen TV-Norge i kveld klokken 2100.

Ønsk oss god reise da vel?


Klem,
Team Erés

8 kommentarer:

  1. Hei, jeg heter Viktoria Benjamin Jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Waterton Lakes National Park Canada med min mann. Ordene kan ikke forklare hvor opphisset jeg er for restaureringen av mitt ødelagte ekteskap, og nå er mannen min helt tilbake etter å ha forlatt meg og barna våre til en annen kvinne. Vi har vært gift i syv år, og i løpet av ekteskapet har vi hatt en serie kamper som vedvarer oss til endelig han forlot med meg og våre barn og flyttet til Australia for å være med en annen kvinne. han blokkerte alt betyr kommunikasjon han gjør dem ugyldige. Jeg lærte at livet mitt var over, og mine barn lærte at de aldri ville se faren sin igjen. Jeg prøvde å være sterk bare for mine barn, men jeg kunne ikke kontrollere smerter som plaget mitt hjerte, jeg ble fortært av tristhet og smerte fordi jeg virkelig elsket ham. Hver dag og natt tenker jeg på ham, og jeg vil alltid like ham å komme tilbake med meg, jeg ble bokstavelig talt gå gal og trengte en guddommelig inngrep, så jeg fortalte hvert av mine problemer til en venn av meg som en gang hadde lignende utfordringer i henne ekteskapsliv. Hun henviste meg til et veldig kraftig mannnavn DrIgbinovia. Hun sa at han var den eneste grunnen til den glede hun hadde til denne dagen. Drigbinovia kan hjelpe, ødelagte relasjoner hun sa det var jeg måtte sette ham på prøve. Jeg kontaktet ham på hans e-postadresse doktorigbinovia93@gmail.com og han ga meg instruksjoner om hva jeg skal gjøre, og det gjorde jeg, da gjorde han en kjærlighet for meg. Til min største overraskelse, etter tre uker, ringte mannen min og fortalte meg at han savnet oss så mye som barna, jeg var så overrasket, mitt hjerte var fylt av glede og spenning, og jeg begynte å skygge tårene mine. Han unnskyldte seg for sin feil og unnskyldte seg for smerten han forårsaket for meg og barna. Slik kom han tilbake til oss med stor kjærlighet og glede, og fra den dagen var ekteskapet nå sterkere enn før. Takket være Drigbinovia er han veldig kraftig mann, så jeg bestemte meg for å dele historien min for disse kvinners skyld og menn som opplevde hva som skjedde. Jeg vil at du skal vite at det er en løsning. Drigbinovia er løsningen, en sann og kraftig spellcaster som ba om å leve lenge for å hjelpe kvinner og barn i sin tid med smerte. Og det har også staver for helbredelse av kreft, kreft osv. Eller hva er han på via +2348144480786 GOD LUK,

    SvarSlett
  2. i will love to share my testimony to you all the people in world i got married to my husband about 2 year ago we start having problems at home like we stop sleeping on the same bed,fighting about little things he always comes home late at night,drinking too much and sleeping with other women out side i have never love any man in my life except him. he is the father of my child and i don't want to loose him because we have worked so hard together to become what we are and have today .few month ago he now decided to live me and the kid,being a single mother can be hard sometimes and so i have nobody to turn to and i was heart broken.i called my mom and explain every thing to her,my mother told me about DR.azen how he helped her solve the problem between her and my dad i was surprise about it because they have been without each other for three and a half years and it was like a miracle how they came back to each other. i was directed to DR. azen on his email:(azentemple@gmail.com and explain everything to him,so he promise me not to worry that he will cast a spell and make things come back to how we where so much in love again and that it was another female spirit that was controlling my husband he told me that my problem will be solved within two days if i believe i said OK So he cast a spell for me and after two days my love came back asking me to forgive him i Am so happy now. so that why i decided to share my experience with every body that have such problem contact Dr azen the great spell caster on his email addresses (azentemple@gmail.com)or whatsapp Dr azen on (+2349038299828)

    SvarSlett
  3. i will love to share my testimony to you all the people in world i got married to my husband about 2 year ago we start having problems at home like we stop sleeping on the same bed,fighting about little things he always comes home late at night,drinking too much and sleeping with other women out side i have never love any man in my life except him. he is the father of my child and i don't want to loose him because we have worked so hard together to become what we are and have today .few month ago he now decided to live me and the kid,being a single mother can be hard sometimes and so i have nobody to turn to and i was heart broken.i called my mom and explain every thing to her,my mother told me about DR.azen how he helped her solve the problem between her and my dad i was surprise about it because they have been without each other for three and a half years and it was like a miracle how they came back to each other. i was directed to DR. azen on his email:(azentemple@gmail.com and explain everything to him,so he promise me not to worry that he will cast a spell and make things come back to how we where so much in love again and that it was another female spirit that was controlling my husband he told me that my problem will be solved within two days if i believe i said OK So he cast a spell for me and after two days my love came back asking me to forgive him i Am so happy now. so that why i decided to share my experience with every body that have such problem contact Dr azen the great spell caster on his email addresses (azentemple@gmail.com)or whatsapp Dr azen on (+2349038299828)

    SvarSlett
  4. Hallo seere, jeg er nelson og er i ferd med å dele mitt vitnesbyrd her, min mor introduserte meg for Great Baba Ogbogo da hun oppdaget at jeg ikke kunne få min kone gravid etter 3 års ekteskap. Så disse brakte så mye trøbbel i ekteskapet mitt og førte til skilsmisse. Hun sa, han er veldig åndelig og kan få min kone til å vende tilbake til meg i glede og vi kan få barn sammen. Til å begynne med tvilte jeg ikke på før jeg tok kontakt med ham og deretter kastet mektige trylleformular på meg og fikk kona mi tilbake. Og nå er vi også fornøyde med flotte barn, helt fra dagen Great BaBa Ogbogo jobbet for meg og løste problemene mine. Jeg gjorde et sterkt løfte om at så lenge jeg lever, vil jeg fortsette å vitne om godheten til hans store gjerninger, og for de der ute som har forhold og ekteskapelige vansker, raskt skulle kontakte ham og bli en lykkelig vitnemål som meg. Jeg slipper kontakten hans her, e-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com, eller WhatsApp-nummeret hans. +2349020168697

    Han fikk ekskonen min tilbake til meg i glede

    Han botet meg fra en impotent mann til en virkelig mann.

    SvarSlett
  5. Jeg har mye glede og spenning i meg, jeg er torpey clare, var lykkelig med ekteskapet mitt, ikke før mannen min begynte å høre på sladder om at jeg ikke var tro mot våre ekteskapelige løfter, jeg prøvde å få ham til å forstå at de var sladder og løgner, men han mistet kjærligheten, tilliten og tilliten til oss. Så vi ble irriterende par, og deretter fylte for skilsmisse, senere ble vi skilt. år etter skilsmissen vår prøvde jeg å leve et normalt liv uten ham, men jeg kunne ikke, så jeg begynte å søke hvordan jeg kan få tilbake eksmannen min, så ble jeg henvist til, BaBa ogbogo en flott og høyst åndelig mann som kastet en elsker å stave på meg og fikk EXen min tilbake til meg. Jeg er overveldet, så jeg slipper kontakten hans her for de som har problemer med ekteskapet og ekteskap, så han kan hjelpe med gode gjerninger. E-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Eller whatsapp-nummeret hans ... +2349020168697. Ta kontakt med ham, se hvor flott og mektig han er. Hjelper også i disse sakene ...

    (1) Stopp skilsmisse.
    (2) End Barrenness.
    (3) Lykke til stave.
    (4) Ekteskapsformulering.
    (5) Bli kvitt åndelige problemer.

    SvarSlett
  6. Five weeks ago my boyfriend broke up with me. It all started when i went to summer camp i was trying to contact him but it was not going through. So when I came back from camp I saw him with a young lady kissing in his bed room, I was frustrated and it gave me a sleepless night. I thought he will come back to apologies but he didn't come for almost three week i was really hurt but i thank Dr.Azuka for all he did i met Dr.Azuka during my search at the internet i decided to contact him on his email dr.azukasolutionhome@gmail.com he brought my boyfriend back to me just within 48 hours i am really happy. What’s app contact : +44 7520 636249‬

    SvarSlett
  7. GODE NYHETER ER DET JEG HAR BRUKT TIL DEG ALLE.
    Jeg har nylig lest om investeringer i krypto/forex/bitcoins fra en blogg, og jeg velger å prøve å tjene mer da jeg begynte å falle i feil hender, jeg mistet € 1000, jeg stoppet og sa til meg selv at dette er falskt til vennen min juliana fortalte meg om MR, JAMES TRADING PLATFORM, jeg tok raskt kontakt med denne mannen, og dette var hvordan jeg begynte å tjene € 8.000 hver uke ved å bytte bitcoins med ham, jeg tjener mer og mer. Du kan prøve i dag via kontakt nedenfor, bitcointrade965@gmail. com

    SvarSlett
  8. Dette er for alle som fortsatt bryr seg om å få tilbake eksen sin. Jeg skriver for å sette pris på det gode arbeidet til Dr Ilekhojie som hjalp meg nylig, jeg klarte ikke å føde på grunn av PCOS, jeg var så knust at mannen min forlot meg for en annen kvinne i nesten 1 år. Jeg gråt mye og forsøkte til og med selvmord. Etter å ha sett en kommentar fra en kvinne på internett som vitnet om hvordan hun ble hjulpet av Dr Ilekhojie, bestemte jeg meg også for å kontakte ham for å få hjelp fordi alt jeg ønsket var at jeg skulle få mannen min tilbake og forsikre meg om at jeg har et barn med min mann. Dr Ilekhojie ga meg urter og gjenforent meg med mannen min. I dag er jeg gravid i en måned og vi er sammen igjen og lykkelige. Trenger du hjelp i forholdet ditt som å få tilbake ektefellen din eller bli kurert for sykdom, E.T.C. Kontakt Dr Ilekhojie og få positive resultater.
    E-post: gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259

    SvarSlett