5. september 2016

I natt forlovet vi oss

Hallo mandagen

Noen ganger våkner man opp om morningen og har egentlig ikke lyst til og våkne opp i forhold til at man drømte noe så fint at man bare har lyst til at drømmen skal fortsette. Har dere det også slik i forhold til drømmer og det og våkne opp/ikke ville våkne opp noen ganger?

Bakgrunnen for at jeg helst ville drømme videre i dag var at jeg drømte noe helt vidunderlig. Drømmen jeg drømte var at Erik og jeg var på en mystisk strand full av sand og hav på siden. Jeg er litt usikker i forhold akkurat hvilken strand det var, men det er nok igrunnen ikke så viktig i forhold til resten av drømmen.



Vi bare gikk og gikk på stranden, men om sider så stoppet Erik opp og snudde seg mot meg! Han så så vakker ut som en prins. Så gikk han ned på kne foran meg og i drømmen kunne jeg knapt tro at dette var virkelig. Så tok Erik fram ett etui og dere kan jo tenke dere at det var en ring inni dette etuien. Og ikke en hvilken som helst ring, men en diamant-ring! Og så sa han til meg ´Therés jeg elsker deg og vil du gifte meg med deg! og jeg ble så rørtat jeg ikke klarte å gjøre annet enn og nikke og la tårene trille og trille. Jeg merker faktisk at jeg blir litt rørt i forhold til bare og skrive ned dette igjen nå.



Og så ble det spilt vakker musikk på denne stranden med harper og alle ting, og det var da jeg våknet og skjønte at det hele bare var en drøm i forhold til at musikken egentlig ikke var musikk i virkeligheten men røykvalseren på kjøkkenet fordi Erik hadde glemt og ta ut rund-stykkene fra ovnen fordi han sikkert hadde dårlig tid i forhold til å rekke ett møte på morningen i dag morges. Haha. Typisk eriken min, han er så glemsk! ;-)

Jeg gleder meg sånn til når han kommer hjem i kveld og jeg kan fortelle ham om alt i forhold til drømmen min. nå skal jeg prøve og sove litt til så jeg kanskje drømmer noe like fint en gang til?

Skal dere også prøve og sove og drømme litt?

37 kommentarer:

  1. Kere frue, denne tydingen av drøme vil hjelpe deg mye: http://www.droemmetydning.org/droemmer-om/forlovet - om å drøme ommat mann er forlovet og lykkeli.

    Bra nettsiden, men jeg er mann og kjenner meg ikke helt igjen i alt. Kan vi få et inn legg fra din mannen

    SvarSlett
  2. Vilken farge var det på diamanten i ringen? Jeg liker blå, men synes vell rød passer best til forlovelse (kjærlighetens farge lizom)

    SvarSlett
  3. Kanskje du skulle gjøre noe i forhold til forholdet deres, i forhold til at det virker som om forholdet i forhold til mange andre forhold forholder seg forholdsvis formålsløst?

    SvarSlett
  4. For en vakker drøm! <3 :-) Ha en fin dag videre, finansfrue!

    SvarSlett
  5. Gleder oss til å følge deg :)

    SvarSlett
  6. i forhold til at dette bare vare en drøm så tenker jeg i mitt hode at alt er relativt og at virkeligheten bare sklir inn i en asurgrønn solnedgang hvor alt bare er helt vidunderlig .....

    SvarSlett
  7. Det er ikke noe vits i å kritisere skrivefeil og sånne dumme ting når innholdet er så fantastisk. Stå på. En dag vil Erik sikkert gjøre akkurat som du drømte. Det er godt for oss andre å lese om slike vakre ting når hverdagen kan være veldig ... mandag ... hvis du skjønner. Setter veldig pris på din ærlighet. Godt med litt positiv intup i en verden som bare er opptatt av krig og dett som verre er.

    SvarSlett
  8. Virker som om at du elsker han skikkelig høyt <3

    SvarSlett
  9. Åh så teit klikkoverskrift! Dette komner du til å tape lesere på i det lange løp!

    SvarSlett
  10. Himmel og hav, dette må være tøys. Skyt meg.

    SvarSlett
  11. Du har et liv som vi andrde bare kan drømme om. Fa tastisk at noen tør å stå frem med at de er finansfrue nå for tiden .. Liksom økomi er bo nesten borte i verden bare fordiatte det er en fin ansekrise? Sjønneer det bare ikke at penger er penger, ? Du er et supert forbilde for kvinner over hele den norske hallkula!! Men må bare spørre om en ting... Hva synes du om slike taksfri butikker,

    SvarSlett
  12. Husk og sette masse pris på deg selv Therés, det er det ingen andre som gjør (bortsett fra Erik da selvfølgelig). Har du hørt ordet Carpe Diem? Det betyr noe sånt som 'Den som ikke våger, ikke vinner'. Fint livsmotto og ha :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  13. Du er helt smashing og mitt idol i forhold til dine tanker og verdier om forhold. Jeg skal vise bloggen din til alle mine venninner i forhold til at dette er en fantastisk blogg, om blant annet forhold. Jeg skal samtale om dette med Greger Wilhelm ved middagsbordet idag I forhold til at du bringer nye impulser inn i livet mitt. Tusen takk. So long.

    SvarSlett
  14. Bare slik at du vet det søte finansfrue, så bruker du i forhold til feil :) Det skal kun brukes når du sammenligner en ting med en annen, eller når det er snakk om blandingsforhold 1 del saft og 4 deler vann for eksempel :)

    SvarSlett
  15. Impelia,er det virkelig mulig å være så sjalu på noen som har både saft og vann som du er! Missunnelsen lyser av deg. Du må bare finne deg i at noen har mere saft enn deg og foretrekker halvparten saft og halvparten vann..

    SvarSlett
  16. Har du tenkt på å være sanndrømt, i forhold til at du har drømt en sånn fin drøm liksom og at Erik som sikkert vil si at han elsker deg og vil gi deg en diamantring? Skulle ønske jeg var en finansfrue og hadde en finansmann som kunne si at han elsker meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Om jeg var finansfrue så hadde jeg heelt sikkert drømt om en rosa diamant.... Men jeg vet ikke vor jeg finner finansmanner såå jeg drømmer om en helt vanli diamantring.

      Slett
  17. Jeg er sikker på at den drømmen er sann i forhold til at dere var på en sann-strann

    SvarSlett
  18. Å hvor lenge varer dene drømmen i forhold til innvannringen?

    SvarSlett
  19. Du må då då vera særs lite gåverik når du brukar titlar utan å dokumentera dei med kvalificerte grader/examina e.t.c? Slike kallar eg eit fèhovud,- eller kva? beste helsing Kolbein Haga
    associate professor of the organ,
    organ consultant & tutor of sacred music

    SvarSlett
  20. Hei, jeg heter Viktoria Benjamin Jeg er fra Bergen, men jeg flytter til Waterton Lakes National Park Canada med min mann. Ordene kan ikke forklare hvor opphisset jeg er for restaureringen av mitt ødelagte ekteskap, og nå er mannen min helt tilbake etter å ha forlatt meg og barna våre til en annen kvinne. Vi har vært gift i syv år, og i løpet av ekteskapet har vi hatt en serie kamper som vedvarer oss til endelig han forlot med meg og våre barn og flyttet til Australia for å være med en annen kvinne. han blokkerte alt betyr kommunikasjon han gjør dem ugyldige. Jeg lærte at livet mitt var over, og mine barn lærte at de aldri ville se faren sin igjen. Jeg prøvde å være sterk bare for mine barn, men jeg kunne ikke kontrollere smerter som plaget mitt hjerte, jeg ble fortært av tristhet og smerte fordi jeg virkelig elsket ham. Hver dag og natt tenker jeg på ham, og jeg vil alltid like ham å komme tilbake med meg, jeg ble bokstavelig talt gå gal og trengte en guddommelig inngrep, så jeg fortalte hvert av mine problemer til en venn av meg som en gang hadde lignende utfordringer i henne ekteskapsliv. Hun henviste meg til et veldig kraftig mannnavn DrIgbinovia. Hun sa at han var den eneste grunnen til den glede hun hadde til denne dagen. Drigbinovia kan hjelpe, ødelagte relasjoner hun sa det var jeg måtte sette ham på prøve. Jeg kontaktet ham på hans e-postadresse doktorigbinovia93@gmail.com og han ga meg instruksjoner om hva jeg skal gjøre, og det gjorde jeg, da gjorde han en kjærlighet for meg. Til min største overraskelse, etter tre uker, ringte mannen min og fortalte meg at han savnet oss så mye som barna, jeg var så overrasket, mitt hjerte var fylt av glede og spenning, og jeg begynte å skygge tårene mine. Han unnskyldte seg for sin feil og unnskyldte seg for smerten han forårsaket for meg og barna. Slik kom han tilbake til oss med stor kjærlighet og glede, og fra den dagen var ekteskapet nå sterkere enn før. Takket være Drigbinovia er han veldig kraftig mann, så jeg bestemte meg for å dele historien min for disse kvinners skyld og menn som opplevde hva som skjedde. Jeg vil at du skal vite at det er en løsning. Drigbinovia er løsningen, en sann og kraftig spellcaster som ba om å leve lenge for å hjelpe kvinner og barn i sin tid med smerte. Og det har også staver for helbredelse av kreft, kreft osv. Eller hva er han på via +2348144480786 GOD LUK,

    SvarSlett

  21. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Cell, Viber og whatsapp +2348155425481

    SvarSlett
  22. Hei alle sammen, jeg heter Aisha Sadat, jeg er gift i 20 år med mannen min, og vi har to sønner, eldste en 16 år og yngre er 11 år. Mannen min elsket meg veldig, men det ble til et punkt da han engasjerte seg i en affære med en kvinne som er hennes kollega. Jeg har aldri forestilt meg det, men på en eller annen måte endret holdningen hans til meg og barn seg, den sene han kom fra jobb fikk meg til å tenke over saken. Selv på mitt 20-års bryllupsdag i mars holder jeg meg borte fra sex da vi lover å gjøre det på bryllupet jubileumsdag, 15 dager før bryllupsdagen, tilsto han at ja, han hadde sex med sin kollega.
    Han brakte henne i sengen min da jeg var ute på jobb, det betyr at følelsene mine var helt ubrukelige for ham, min mentale tilstand er full av kvaler, jeg tror jeg ikke kan glemme og gjenopprette smertene, denne kvinnen hadde full kontroll over henne og jeg har aldri ønsket å gjøre det med vold, hun vil vinne over meg når hun er skilt, hun sa at hun var sjalu på forholdet vårt, og hun vil ødelegge meg ved å ta mannen min. Jeg måtte diskutere det med en venn som ba meg finne en god stavebeslag, for det første trodde jeg aldri på denne cast-rettskrivningen, men jeg må prøve den før jeg kom over PROFET NOSA UGO-e-posten på internett om hvordan han har hjulpet så mange mennesker med å få eksen tilbake og hjelpe til med å fikse forholdet og gjøre folk glade i forholdet og noen andre historier om åndelig sykdom og mer.
    Jeg forklarte situasjonen min for ham, og han hjalp meg med å utføre noen bønner, noen urter og røtter og et lite offer som jeg gjorde, og i løpet av 7 dager kom han tilbake for å be om unnskyldning, og det var bare et mirakel for meg. Jeg er glad i dag at han hjalp meg, og jeg kan stolt si at mannen min nå er med meg igjen og at han nå er forelsket i meg som aldri før.
    Trenger du hjelp i forholdet ditt som å få tilbake mannen din, kona, kjæresten, kjæresten, vinne i lotterier, urtemedisin mot sykdom, HIV, kjønnssykdommer, astma, leddgikt, feber, hjerneslag eller noen form for sykdom, åndelig problem , Jobfremmelse, seere som leser innlegget mitt som trenger hjelp til livsutfordringer, bør kontakte PROPHET NOSA UGO, og du vil være glad for at du gjorde det.

    E-post: nosaugotemple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040

    SvarSlett
  23. Hallo seere, jeg er nelson og er i ferd med å dele mitt vitnesbyrd her, min mor introduserte meg for Great Baba Ogbogo da hun oppdaget at jeg ikke kunne få min kone gravid etter 3 års ekteskap. Så disse brakte så mye trøbbel i ekteskapet mitt og førte til skilsmisse. Hun sa, han er veldig åndelig og kan få min kone til å vende tilbake til meg i glede og vi kan få barn sammen. Til å begynne med tvilte jeg ikke på før jeg tok kontakt med ham og deretter kastet mektige trylleformular på meg og fikk kona mi tilbake. Og nå er vi også fornøyde med flotte barn, helt fra dagen Great BaBa Ogbogo jobbet for meg og løste problemene mine. Jeg gjorde et sterkt løfte om at så lenge jeg lever, vil jeg fortsette å vitne om godheten til hans store gjerninger, og for de der ute som har forhold og ekteskapelige vansker, raskt skulle kontakte ham og bli en lykkelig vitnemål som meg. Jeg slipper kontakten hans her, e-post: greatbabaogbogotemple@gmail.com, eller WhatsApp-nummeret hans. +2349020168697

    Han fikk ekskonen min tilbake til meg i glede

    Han botet meg fra en impotent mann til en virkelig mann.

    SvarSlett
  24. Wow er bra å være tilbake med eksen min igjen, takk Dr Ekpen for hjelpen, jeg vil bare gi deg beskjed om at du leser dette innlegget i tilfelle du får problemer med kjæresten din og fører til skilsmisse og du ikke Ønsker skilsmissen, er Dr Ekpen svaret på problemet ditt. Eller du er allerede skilsmisse og du vil fortsatt at han / hun skal kontakte dr. Ekpen stavebeslåingen nå (ekpentemple@gmail.com), og du vil være glad for at du gjorde det

    SvarSlett
  25. GODE NYHETER ER DET JEG HAR BRUKT TIL DEG ALLE.
    Jeg har nylig lest om investeringer i krypto/forex/bitcoins fra en blogg, og jeg velger å prøve å tjene mer da jeg begynte å falle i feil hender, jeg mistet € 1000, jeg stoppet og sa til meg selv at dette er falskt til vennen min juliana fortalte meg om MR, JAMES TRADING PLATFORM, jeg tok raskt kontakt med denne mannen, og dette var hvordan jeg begynte å tjene € 8.000 hver uke ved å bytte bitcoins med ham, jeg tjener mer og mer. Du kan prøve i dag via kontakt nedenfor, bitcointrade965@gmail. com

    SvarSlett
  26. Mitt navn er Valerie N. Dette er en dag full av glede i livet mitt på grunn av hjelpen som mor daggry tilbød meg å hjelpe meg med å gjenopprette min eksmann med sin magi og kjærlighet. Jeg var gift i 6 år, og det var så forferdelig fordi mannen min virkelig var utro mot meg og lette etter skilsmisse, men da jeg kom over Mother Dawn, send en e -post på internett om hvordan hun hjalp så mange mennesker med å motta eks og hjelper å etablere forholdet. og gjør folk lykkelige i forholdet. Jeg forklarte situasjonen min for henne, og så lette jeg etter hjelp, men til min største overraskelse fortalte han meg at hun ville hjelpe meg med saken min, og her er det nå fordi mannen min har forandret seg for alltid. Han vil alltid være ved min side og kan ikke gjøre noe uten min tilstedeværelse. Jeg er veldig glad for ekteskapet mitt, en flott feiring. Jeg vil fortsette å vitne på internett at Mother Dawn virkelig er en sann heks. VENNLIGST VENNLIGST HJELP MOR DAWN NU LIVE E -POST: dawnacuna314@gmail.com eller WhatsApp +17168691327 hun er det eneste svaret på problemet ditt og får deg til å føle deg lykkelig i forholdet ditt.
    1 ELSKER STAV
    2 VINN TILBAKE EX
    3 KVINNEFRUKT
    4 STAVEKOMMONSJON
    5 BESKYTTELSE
    STAV 6 STAV FORRETNING
    7 STAV GOD JOBB
    8 LOTTERI STAV og STAV SAK

    SvarSlett
  27. Jeg vil si til verden for å feire dette flotte vitnesbyrdet med meg, jeg tror aldri jeg noen gang kan få min ekskjæreste tilbake en dag. Min historie og takksigelse går til Dr, Kellymanson Da kjæresten min forlot meg, trodde jeg aldri at jeg ville være i stand til å få ham tilbake etter alt han har utsatt meg for, men jeg er så glad at etter innblandingen fra Dr. KellyManson var jeg i stand til å få kjæresten min tilbake etter 24 timer, og jeg er stolt av å si at den som noen gang trenger hjelp til å få tilbake sin elsker eller åndelige gjerninger, bør kontakte Dr. Kellymanson på e-posten hans: { Kellymanson520@gmail.com } dette er grunnen til at jeg også ønsker å la alle som trenger hjelp der ute også søke hjelp fra ham slik at han kan hjelpe deg også. send ham e-post via: { kellymanson520@gmail.com } eller WHATSAPP hans Hotline: +2348162103711

    SvarSlett
  28. Jeg deler dette vitnesbyrdet til partnere som lider i forholdet sitt fordi det finnes en varig løsning.

    Mannen min forlot meg og våre 2 barn for en annen kvinne i 3 år. Jeg prøvde å være sterk bare for barna mine, men jeg kunne ikke kontrollere smertene som plager hjertet mitt. Jeg ble såret og forvirret. Jeg trengte hjelp, så jeg forsket litt på internett og kom over et nettsted der jeg så at Dr. DAWN ACUNA, en trollformler, kan hjelpe å få elskere tilbake. Jeg tok kontakt med henne og hun ba en spesiell bønn og trollformler for meg. Til mine overraskelser kom mannen min hjem etter 3 dager. Det var slik vi ble gjenforent igjen og det var mye kjærlighet, glede og fred i familien.

    Du kan også kontakte Dr. DAWN ACUNA for rask løsning.
    1) Hvis du vil gjenforenes med kjæresten din.
    2) Hvis du trenger fred/ glede/ lykke i ekteskapet ditt.
    3) Hvis du ønsker å behandle infertilitet.
    4) Hvis du ønsker å kurere noen form for sykdom, kreft/hiv/blokkrør/etc.
    5) Hvis du ønsker å tiltrekke deg noen inn i livet ditt.
    Whatsapp: +2348032246310
    E-post: dawnacuna314@gmail.com

    SvarSlett
  29. Mitt navn er Estela Dovydas og jeg er her for å sette pris på Dr Isikolo. Jeg har alltid hatt et komplisert forhold til kjæresten min. Vi kjempet så mange ganger på grunn av usikkerhet på begge sider, og vi skilte oss. Jeg visste godt at jeg fortsatt elsker ham og trengte ham tilbake i livet mitt. Han forsømte min bønn og innsats for å gjøre ting riktig, og jeg fikk informasjon om at han allerede hadde sett en annen dame. Jeg kunne ikke hjelpe situasjonen, så jeg måtte kontakte DR ISIKOLO og vi snakket og jeg forklarte meg alt. Han forsikret meg om at han vil hjelpe meg og sørge for at jeg får ham tilbake til meg. Han kastet ikke bort tid på å hjelpe meg, og han gjenopprettet kjærligheten og gleden vi delte, og jeg fikk mannen min tilbake til meg. Jeg vet bedre at alt så mange mennesker sier om DR ISIKOLO faktisk er sant da jeg fikk resultatet av arbeidet hans for meg 48 timer som han lovet. Stol på meg, han kan hjelpe deg også hvis du tror. Så bare ta kontakt med ham nå. E-postkontakten hans: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan også WhatsApp/Viber ham på +2348133261196.

    SvarSlett
  30. Hei alle sammen, mitt navn er Klaudia Kusa. Mannen min bodde i en stund i en annen leilighet på grunn av arbeidspress, og vi var veldig glade sammen selv om han holdt seg borte fra oss i noen måneder. Lite visste jeg at en kollega fra jobben allerede hadde en affære med ham som fikk mannen min til å inngi en skilsmisse mot meg fra ingensteds. Jeg visste at noe var galt fordi vi aldri trengte å kjempe eller krangle så mye for å få ham til å gå. Jeg var traumatisert og jeg søker etter hjelp til å takle situasjonen som førte meg til DR ISIKOLO fra lovord som folk overøste ham på nettet. Vi diskuterte lenge, og han fortalte alt jeg trengte å vite om hva som skjedde og prosessen for å fikse problemene. Han oppfylte løftene sine og fikk mannen min tilbake til meg, og skilsmisseprosessen ble kansellert. Nå er mannen min hjem til oss og vi er lykkelige sammen. Det er virkelig utrolig hvordan folk virkelig kan hjelpe andre mennesker når de er i nød. Han kan hjelpe deg også. Bare tekst ham via WhatsApp +234-8133261196 eller send ham en e-post via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvarSlett
  31. Dette er fantastisk!

    Mannen min er endelig tilbake til meg med så mye kjærlighet og respekt enn jeg noen gang hadde forventet. Med hjelp fra Dr Ilekhojie og forsoningsritualet fra hans forfedre, er mannen min tilbake etter så mange måneder med å ha bedt om skilsmisse. Først da vennen min ba meg kontakte Dr Ilekhojie for å få hjelp, trodde jeg at det ikke kom til å ende bra fordi jeg aldri trodde han kunne hjelpe etter å ha tapt penger med tidligere. Han forklarte meg tydelig og sørget også for at alt ble gjort fredelig og raskt. I løpet av nøyaktig 3 dager etter forsoningsritualet kom mannen min, som ikke har besvart telefonene mine på flere måneder, innom huset og ba oss om å avbryte skilsmisseplanene og bli en lykkelig familie igjen. Det har gått 2 måneder nå og ting blir bedre for hver dag som går. Takk Dr Ilekhojie for hjelpen. Du kan også få hjelp med ham. Telefonnummer/Whatsapp +2348147400259 eller e-post: gethelp05@gmail.com

    SvarSlett